Wednesday, June 29, 2016

Hahaha.aku kembaliii

Kesian sungguh kesian
...blog ni dah bleh jadi mknn probiotik.. Mcm budu ka, cencaluk ka, kicap ka.. Sbb lama sangat terperam.. Hahaha

Ok, ibu humaira kembali.. Pasaipa tetiba kembali??? Pasai lani tgh "me time".. Suami tidoq, little humaira tidoq..jadinya kami on9 sampai lebammm.. Lol.. Tetibe blogwalking, dan baru teringat blog lapuk ni ha.. Mak2 sangat kan..

Aku skg secara official nya, dah jadi SAHM.. Pebende tu cik sopi?? STAY AT HOME MOM... Gituhhh..
Dah lama dah..after maternity leave 2months, ak keje dalam 3 mggu ja, suami terus suruh resign... Both physically n mentally aku tak cukup kuat..seriously.. Smpaikn masa first day keje after cuti bersalin, boss tnya.. Hi laila..how are you?
Selamba badak aku jawab emmm..not good.. Dan aku tersangatlah yakin yg boss aku sentiasa terbayang2 kan resignation letter dari aku.. Sorry boss.. Terpaksa.  Huhuhu..

Now little humaira dah 11bulan.. Kejappp jer kan.. Aippp jgn tnya humaira nak dpt adik tak soon? Belum masanyaaaa..ibu czer, berehat lamalah... Bg dia habis manja ngn kita dlu.. Bagi cerodik sikit kate dek org perak.. Bru le boleh nk jadi kakak. Gituhh.

Aku ni ntah la akn jd ibu bkerjaya atau idak.. Memule plan nk bg dia 6 bln.. Tp skg dah terlajak nk dekat setaun dh.. Huhuhu.  So far jd sahm ni best sangat2... Sbb anak mmbesar depan mata... Dan bleh bg yg terbaik utk dia... Tp dlm masa yg sama, ijazah aku tu dok peram kat situ jer la.. Kwsp pun idk la bergerak berganda2.. Tengok muka laki pun rase kesian
.penat keje.. Phtu bg elaun kat bini.. Byrkan duit kete bini.. Aishh.. Tktau la ape prsaan aku skg.. Sungguh ka suami aku ok nk tggug aku ni ha.. Dia kata ok ja..tp aku la plak yg tak sedap... Huhuhu.. Tu ler dilema surirumah ni.. Nak berbelanja tu berpikior pat ratus kali...

Doakn yg baik2 je ye utk aku.. Ameen..
Got to go..

Tidoqqq
Sok sahuqqqq...

Teruk loghat hang ni!!

Muahaha..

No comments:

Post a Comment

cakap2 kamuu