Wednesday, February 25, 2015

you are the one and only

Salam..  Sungguh lama tak update blog.. Kekangan masa, tmbh2 bila dah bkeluarga... Dekat setaun agaknya tk update..

Alhamdulillah,mnempuh alam rumah tangga, bkeluarga, komitmen dah byk,,,disahkn mengandung after 10mths perkahwinan... my little caliph in my tummy... Rase mcm tk pecaya... Di awal kehamilan, semuanya di permudahkn...msuk second trimester, Allah uji diriku, tpksa msuk wad selama 2 hari... Bpunca dhn sakt perut yg teramat, dan skg alhamdulillah, dah balik ke umah... Doaku moga Allah permudahkn urusanku. . Jagalah little caliph ini sehingga dia keluar melihat dunia... Lagi 4 bulan to go...

Masa tak sihat, pengorbanan suami amat mnyentuh hati...dia yang memapah, menyuapkn makan, memandikan, berulang alik ke hosp...Allah... Hanya tuhan shja yg tahu. . Saat tu aku tk mmpu lg berdiri dan bgun. .suami lap badan, katany kene wangi sblum gi hosp... Saat tu aku mcm paralyse... Hanya bebola mata mampu di gerak... Abang, you are the one and only... Terima kasih sbb jaga isterimu ini di kala aku tak mmpu buat apa2... Allah berikan aku suami yg tbaik... Alhamdulillah... Ya Allah, Kau jagalah dia andaikata aku tiada nanti...andai aku tak mampu nanti..

Kita sama2 tunggu little caliph keluar, insyaAllah... :) moga semuanya slmt...aminnnn


Ikhlas,
Isterimu, penawar hati




No comments:

Post a Comment

cakap2 kamuu